środa, listopada 16

16.11.2011r.


jeeeest!nareszcie!reklama coca-coli świąteczna<3
a jak jest świąteczna , reklama coca-coli to znaczy że coraz bliżej święta , coraz bliżej święta : D
założę się , że przeczytałeś , to zgodnie z melodią z reklamy :d
jeeeej<3
dzisiaj w szkole ogl. spo , muszę wam powiedzieć , że ogólnie to polubiłam angielski.Rano u Paulinki , potem szkoła , dom , no i teraz . Jem słonecznik ;3 mam jakąś , obsesję na punkcie słonecznika ; > Ale co ja zrobię ; D Dzisiaj sucze , może będzie z moją mamusią dobry szoping.Mam nadzieje bo chce , nowy sweterek :D dzisiaj najlepiej na technice, puszczam muzę z fona i przyciszyłam , tak że nic nie było słychać , największa cisza a ja na całą klasę O KURWA ! wszyscy na mnie i w śmiech , a pani nie wie o co ha : Deh, eh XD Mam tylko 3 uwagi : O
db. zbijam oglądać ekipę z new jersey <3
koooocham to<3!
sja.


PS.Na zdjęciu Cher Lloyd <3 ! ubóstwiam ją ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz