wtorek, stycznia 17

17.01.2012r.

siema, siema. Jest dobrze oceny mi się podobają :D chemia - 3, fizyka - 3, biola - może 4, niemiec - 4, angielski - 4, historia - 4+, gegra - 4, matma- 3, polski - 3, w-f - 4, technika - 5, religia - 4, i to chyba wszystko :D haha :D Dzisiaj, w sumie dobra szkoła chociaż nie miałam po co iść :c Bywa. Mam straszny mętlik w głowie, nie wiem kogo " MOGĘ " nazwać przyjaciela, a kogo nie :c kapcia. Ale, wiem na pewno że pewne osoby zostaną na zawsze, chociaż się z nimi kłócę, ale je uwielbiam więc :* Teraz słucham muzyczki, próbuje się uczyć biologii, ale mi nie pyka, i czekam aż ania zadzwoni że idziemy na dworek ♥ kocham wczorajszy dwór a anią, i " no nie wiem, bo ja strzepuje tak " haha, a ona taki polew :D okej, okej nie będę zanudzać, elo :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz