środa, stycznia 4

04.01.2012r.

elo. boniu, jak ja tutaj dawno nie pościłam :x No to ogólnie, nic się nie wydarzyło. Dalej nie mam chłopaka, w szkole tak jak było, z przyjaciółmi oke. Pomagam ani w blogu ^^ ech, jak będę mieć wenę to będę pisać :D Mój brat będzie posiadał nowy telefon, bosko. Ja będę musiała czekać 2 lata, na nowy a on po pół roku dostanie nowy -.- ale no cóż, jestem młodsza trudno. Lubię rozmowy na skajpaju z Anką i Kamilem :* Zmieniłam, wygląd bloga, nie podoba mi się za bardzo, ale trzeba było odświeżyć. Jutro chyba idę na poprawę kartki z chemii z symboli, bo dzisiaj nie mogłam ściągać bo babka stała za mną -.- kapa. One Direction Infection nadal trwa :D booniu zayn zostanie moim mężem! *_* Teraz przerabiam zdjęcia, no i gadam na skajpaju. Jutro na 8.50 - 16.05 :// Kurwa! Ale może wykombinuje jakieś zwolnienie, z mamusią czy coś. Haha :D Ania mi czyta jakieś blogi które ryją mi psychę :o O tym że Zayn bije dziewczyny :c On ich nie bije, no! Hahaha, on jest kochany i próżny :> Może, będę mieć od brata nokie c3 <3 Arrć oby nie lubię mojego telefonu :c
+ jedno zdjęcia z sesji, która była nie udana, ale trudno :c :















Zdjęcia są mega, nie dojebane ale trudno :c Najlepszy, napis :
Pierdol szkołe,
Zostań fanem One Direction!♥
sja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz