piątek, kwietnia 6

06.04.2012r.

WOW. Nie było mnie 2 miechy -.- Sorka, za dużo spraw na głowie. Ogólnie est dobrze. Może dwa dni temu dowiedziałam się, że próbuje z Anią dorównać Paulinie. No cóż, jeśli ktoś tak uważa to jest w błędzie, ponieważ jesteśmy różne. Tak więc mam w szkole hejterów, tworzących nową polszczyzną. Hahaha "mom(..)" LOL. Wczoraj była u mnie Ania i robiłyśmy zdjęcia. Wyszły nawet spoko, dodam na końcu notki wszystkie. Już święta *-* Znowu prezenty :> W tym roku stawiam na praktyczność i proszę rodziców o słuchawki douszne ( tzn. przyszły już ale zepsute i musiałam odesłać), poduszkę z One Direction i bransoletkę plecioną z charmsem "1D" ♥ Zapraszam na mojego drugiego BLOGA oraz na mojego TWITTERA dzięki serdeczne za wejścia z góry. Dzisiaj może jakieś centrum z mamą :> TO wszystko elo.















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz