środa, listopada 9

09.11.2011r.

no hej <3
o mnie macie napisane wszystko tutaj -------> KLIK!
dzisiaj ogólnie w szkole , spoko ; d 5 i plus z angielskiego i -5 z techniki : D no spoko , spoko tylko z matmy jestem cienka -.- nie chcę mi się iść dzisiaj na dwór , więc może sobie odpuszczę. Wkurwiają mnie osoby , które myślą , że palę , jeżusku ludzie ja nie palę , a jak już coś to było to dawno i nie prawda -.- masakra. jutro szykuje się spoczko , dzień bo idę z pękejową i chyba wiki do paulinki<3 na waksy : o no ale , raz trzeba iść ; > będzie sesja i wgl , i paulinka przebije mi drugie ucho. nienawidzę takiej pogody jak jest teraz za oknem :/ ale co zrobię? Jest mi strasznie zimno , chociaż w domu jest 26 stopni , a ja siedzę w polarze i dresach pod kocem {:O} to i tak mi zimno ; / ale okej;x myślę , że to narazie tyle.
sja!<3

3 komentarze: