sobota, listopada 12

13.11.2011r.


cze.
ogólne to nie pisałam ostatnio , nie chciało mi się .wgl. to w piątek , miałam tą upragnioną 11:11 11.11.11r , eh , pomyślałam , życzenie , pewnie wszyscy już się domyślają jakie , to mówię o tym cały czas -.- ale nic się nie zmienia , wszyscy chodzą za tą je*aną rączkę , całują się , przytulają , a ja tak stoję po środku i dupa ; c eh : < Takim , ryjem boże tylko mnie musiałeś ukarać ; < ale dobra , nie będę się wypowiadać bo zaś , na mnie na skoczą , że głupoty gadam , nie ! ; ( w kinie , było spoko , odpały z london , zawsze dobre ; > nikt , się nie śmieje a my w śmiech ; D dzisiaj na lodo , ale nwm , czy chcę iść , widzę w około jak tak wszyscy , zarywają do sb , i wgl , a ja tak , nie mam , bo nie chcę żebym to ja zaczynała znajomość tylko chcę żeby to był chłopak ; x no cóż -.- mam , nadzieję że będzie kożuch , bo chcę jego czapusię : DDD bo ona jest zajefajna  : > Nawet , nwm , czy oprócz idki i ani , ktoś idzie ;j No okej , to na razie tyle bo się rozpisałam , elo <3

PS. Ania , przepraszam za taki układ , zdjęcia , ale inaczej się nie dało , żeby nie było że zgapiam <3; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz