piątek, listopada 25

25.11.2011r.

eloszka.
ogólnie jest spo. Trzy dni nie pisałam. Ale, dużo się nie zmieniło. Dzisiaj w szkole ogólnie było okej. Byliśmy w kościele, na za duszkach. Ania i London jakieś, kurwa głupie miny robili w kościele. Teraz oglądam Trudne sprawy i jem marchewkę. To jest nieźle pojebane. http://pro-mia.bloog.pl/?ticaid=6d722 - tutaj blog, na którym piszę laska o Bulimii. Ja uważam, że laska jest po prostu nie do ruchana, ja rozumiem to, ze bulimia to choroba ale to, że ona piszę, że jest gruba to już przesada:/ No cóż, trudno się mówi. Jutro wszyscy do szkoły na 8, a ja nie bo jadę do babci ;D Fajnie, fajnie. Wczoraj była u mnie Ania, i jak zwykle wygłupiałyśmy się. Bekałyśmy i wgl. Zadzwonił do mnie oskar, i do mnie, że mnie ktoś teraz gwałci : > eh, idiota!:o Jest dobrze. Oprócz tego, że teraz boli mnie kark, bo dzisiaj wszyscy przesuwali mi głowę :c eh:> Trudno się mówi XD Macie tu moje gg jak byście chcieli napisać : 23686937. Photoblog :http://www.photoblog.pl/ogarzioom :) Aha, i jeszcze jedno. Widzę, że odwiedziny rosną, ale obserwatorzy nie, jak wchodzicie na mojego bloga to możecie dodać mnie do obserwatorów, jak macie konto bo, to nic nie kosztuje, a sprawi mi radość ;D Tak więc , bardzo proszę i od razu dziękuje :* I to chyba, na teraz tyle.
baj.

1 komentarz: